Highline_0103

    Senioren

    50 Fit

    Deze les lijkt veel op de ‘Gym’ alleen met een hippe naam en in een nieuw jasje gestoken. Bewegen is niet aan leeftijd gebonden, maar misschien vind u het wel fijn om niet tussen de 18 jarigen te staan. Juist op oudere leeftijd is het belangrijk om actief te blijven bewegen. Als u nooit wat aan sport hebt gedaan, is het hoog tijd om nu te beginnen. Door regelmatig te bewegen houdt u namelijk uw spieren en botten soepel, voelt u zich sterker en bovendien fitter. Qua oefeningen en muziekkeuze is deze groepsles afgestemd op uw doelgroep. De instructeur maakt er een leuke, gezellige en bovendien gevarieerde les van. Het hele lichaam komt aan bod en als u een bepaalde oefening niet kunt doen, dan zijn er genoeg varianten op te vinden die u wel kunt.

    Alle voordelen van 50 Fit op een rijtje:

    ● Bewegen houdt de spieren soepel
    ● Bewegen maakt de botten sterk
    ● Bewegen verbetert de coördinatie
    ● Bewegen verbetert het evenwichtsgevoel
    ● Kwaliteit van leven verbetert
    ● Helpt met het verlagen van de bloeddruk, cholesterol & het suikergehalte

    Schrijf je hieronder in voor de proefweek!


    4 + 4 =